Sunday, November 11, 2012



                  Trecutului meu           



 


 Cand ultime raze de soare mai au puterea
 Sa iti potoleasca  stransoarea tentaculelor
 Si  primii nori o  sa reprime tristetea plecarii
 In taina suflarii mele
 Voi respira  un aer de libertate,
 Si poate  ma vei intelege
 De ce iubesc si bagaje si gari
 Si trenuri cu oameni obositi si tacuti,
 Dar poate-mi vei intelege si egoismul
 De a face singur partajul,
 Fericirea mie ; tristetea tie.

 Incercand sa uit ,
 Trebaluind pana tarziu,
 Instrainandu-ma de tine,
 Regasindu-ma in lucrurile simple,
 In orasul batatorit de drumul meu,
 Pe care nu-l cunoaste nimeni mai bine decat tine
 Crezi ca ma poti avea ieftin
 Dupa ce am strans atatea drumuri cu tine.
 Dar sa astepti calestile  venirii mele
 Care vor calca iar pe verdele in floare
 La ultima intersectie  cu strada ta,
 Luminata de  o prafuita  indelung
 Atimpului  cenusa,
 Festila de opait,
 Avand impresia c-am fost odata   riveran!







No comments: