Wednesday, January 2, 2013




 Arieseni  30dec-2 ian














Florin cu Mia:)

Entuziasmul intalnirii...Dani deja isi luase rolul in serios:)
tot ei...Valy, Dany ,Marius, Ica si Vasi...( de la stg spre dr)
Ce bine e sa ai prieteni peste tot....

repede,repede la pimbare...
urcati si voi:) sau o fi prea greu?


sora mea...

inca o data
El e Alex...


Nobody home? try again later..
el e Atti ...
Hai acasaaaa....hai cu mineee...

cunostinta!
dupa atata drum sa ne tragem putin sufletul...
Marius...
imprejurimile
iar noi ca ne iubim...


Nu-i asa ca e frumos?



Mariuse tot tu?



Sa plecam- la Ghetarul Scarisoara
Dani----fratelo al meu...


prima pauza..dupa 3 minute
ea este Papi...




de la bautura,v-am zis eu
Mihaita:)


lui Florin ii plac pauzele..
Emi si Diana

Florin in pauza..

Florin ramas in urma
Continuati
.......








sa ne intindem putin la soare..


Papi- zburldalnica

pauza -desigur






am ajuns la pestere....
hai sa ne luam bilet...

face-ti loc si noua...
Emi , a fost buna apa din tulnic?
imi plac privirile astea....

Se poate fara galagie?
sete..ce mai?
hai sa coboram...
cam multe scari....la urcare o fi mai greu
hai ca nu esti statuie
prin ghetar....mare lucru nu se vede ca nu avem lumina de studio
luminita de la intrarea in pestera

uitati-va cascatilor

pensionarul Valy
pe afara..concluziile ca de obicei
alt obosit
doi obositi..ametiti

vezi ca iti iei zborul
da..



la cumpana dintre ani...
la fel si aici
s -a stins.......

hai sa bem...
se vede cat tineti la bautura..
mandrele
alte mandre..si totusi aceleasi
suc? sa nu mai strici vodca cu suc


emi- unica si inconfundabila
doi iepurasi
dj....Valy - de serviciu
Hai sa ne facem toti poza cu maimuta......


Alex putin cherchelit....( pe la 2 zice Alex:' hai ma p... si bea)




plictisiti?
mda..
se vede ca mananci numai dovleci
sa ne aruncam in pat....nu e de noi  bautura..


o hora...
vezi ca iti prinzi urechile

atmosfera...







o daaaaaaaaa
la 7 dimineata.......:)si totusi rezistam...
ne-am trezit si noi..
nu stam deloc....

sa ne incalzim putin..
frig..


















uite-i si pe dracusori

se putea sa nu te umpli de purici?

hop si pisica la joaca nu natafletii...



doar nu va e rusine?



Va salut si eu
cu sania...
hai hai cu trasioara












fainilor


frumosi sunt..calutii mei//
diiiiiiii
uita-te inainte ca iesi de pe drum
gata..sa parcam,
si sa ii multumim calului
sa facem fiecare poza cu calul..:)


tot ei..la plimbare


da....stiu. am simtit si eu
magnificii
tot privirea ei....
e rece.stiu
ametiti rau astia




seara  ce e mai bun decat  un vin fiert si un gratar?
foamea-i mare dupa atata drum
tortul..
am mai vazut si eu artificii
mda...totusi 2013 deja?
sampania..










sanie cu zurgalai...frumosi sunt calutii tai



faini...
oti  cu printesele
Alex cu printesele



frumosii mei..


porumbeii..















































No comments: